Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

Majowe Spotkanie Blogerek w Czechowicach - kto się pojawi?


Kochani :) Jest już gotowa LISTA GOŚCI :) W Czechowicach spotkamy się ze śmietanką śląskiej blogosfery!!!

1.www.naszadrogado.pl organizatorka
2. www.poradyherrbaty.blogspot.com organizatorka
3. www.justdream89.blogspot.com
4. www.jaskolcze-ziele.blogspot.com
5. www.mojakosmetycznapasja.blogspot.com
6. www.sajjidaa.blogspot.com
7. kosmetykitomagia.blogspot.com rezygnacja – na to miejsce wskoczyła www.4cholery.blogspot.com
13. www.kasias1980.blogspot.com

Cieszę się, że się zgłosiliście. Już nie mogę się doczekać! Maile ze szczegółami już poszły - sprawdźcie skrzyneczki :)
Chciałam przypomnieć, że podczas spotkania organizujemy zbiórkę nowych kredek i bloków rysunkowych dla dzieci przebywających w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Akcję charytatywną robimy pod okiem Fundacji Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli blogerki zechcą przynieść coś na zbiórkę. Jeśli są też takie osoby, które nie będą na spotkaniu, a chciałyby przesłać nam bloki i kredki - prosimy o kontakt!!

Pozdrawiam i do zobaczenia!

21 komentarzy:

  1. No to do zobaczenia dziewczyny :) Będziemy się jak zwykle dobrze bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie moge do Was pojechac:( dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich chwilach żałuję, że nie jestem ze Śląska :) na pewno będzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak żałuję, że tak krótko w tym świecie bloguję i nie zgłosiłam się na spotkanie :(
    Chętnie bym dołączyła...
    Pozdrawiam i może kiedyś się uda....
    Zapraszam do siebie na ciekawskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Gosiu, bardzo proszę o poprawkę adresu mojego bloga - wkradła się literówka i na początku brakuje "l". :)

      Usuń
  6. Moje pierwsze takie spotkanie;) Bardzo się cieszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. P.S. Mój blog to jaskolcze-ziele :) Tylko maila mam na odwrót :)

      Usuń
    2. wiem wiem, coś chyba źle skopiowałam, już poprawione!

      Usuń
  9. Jeżeli interesuje Cię kosmetologia, chciałabyś wiedzieć jakie składniki w kosmetykach są dla nas korzystne, a jakich powinniśmy unikać – odwiedź nasz facebook, na którym z chęcią porozmawiamy na te tematy z osobami zainteresowanymi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejeje!! Sami wspaniali! <3 nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś wdarły się chochliki w adresy ale chyba już wszystko poprawione!

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią wzięłabym udział i zgłosiłabym się jednak w tym dniu mam już niestety inne plany :< Miłego spotkania :) :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, chętnie bym Cię poznała osobiście :( Ale może jeszcze będzie okazja :)

      Usuń
  13. Buuu szkoda, ze nic nie wiedzialam bo chetnie bym dolaczyla :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.