Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

..::Kokówka::..

Na rynku jest dostępnych wiele gadgetów włosowych, które w prosty sposób zmienią naszego klasycznego kucyka w wymyślnego koka, czy ozdobią rozpuszczone włosy. Dziś chciałam Wam polecić plastikową kokóweczkę, dostępną praktycznie we wszystkich sklepach ze spinkami i w wielu drogeriach.




1 szt kosztuje około 5 zł. Kiedy "rozsypie" się nam na części pierwsze bardzo łatwo ją poskładać, ale niestety z czasem robi się luźna i zsuwa się z włosów.
Obsługa jest prosta... formujemy ręcznie kok i "szponami" kokówki chwytamy go i zaciskamy.
Ja mam dwie sztuki, gdyż czasem robię sobie dwa koczki po bokach. Czasem chwycę część, resztę pozostawiając rozpuszczoną... Czasem używam kokówki do klasycznego kitka. Wszystko zależy od fantazji i na prawdę można stworzyć wiele fajnych fryzur. Kokówka jest chwytliwa, więc fryzura jest na prawdę trwała.
Myślę, że warto ją mieć.


A Wy, macie jakieś wymyślne spinki?



5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie widziałam takiego ,,bajeru'';D A szkoda!;D Wygląda na super praktyczną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam hmm... chyba trzy kokówki :P
      Praktyczna i wiesz, szybko można się uczesać - wystarczy uformować rękami koka i złapać kokówką.

      Usuń
  2. Zostałaś otagowana u mnie na blogu :) Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam krótkie ale jak już to noszę gumkę frotkę jak na razie... pewnie jak zapuszczę to będę kombinować próbuje już jakieś fryzurki wyczarować ale jednak są za krótkie i się wysuwają ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 year old Analyst Programmer Esta Baines, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Cooking. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Corvette. sprawdz ta strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.