Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

50 twarzy Herrbaty - "Gonia i morze"


Dzisiaj znów będzie post "zdjęciowy", bo przecież jest sobota i pora na kolejną, ostatnią już część "50 twarzy Herrbaty". Zgodnie z zapowiedzią, tematyka będzie morska.

Jeśli nie widzieliście poprzednich części, serdecznie zapraszam
50 twarzy Herrbaty - "Z biegiem lat"
50 twarzy Herrbaty - "W oczach Agnieszki"
50 twarzy Herrbaty - "To, co lubię"
50 twarzy Herrbaty - "Z różnych stron"

Urodziłam się i wychowałam nad polskim morzem. 20 lat mieszkałam w bloku z widokiem na Bałtyk, a do plaży miałam zaledwie kilka kroków. Z wiekiem zaczęłam oddalać się od ukochanego morza. Przeprowadzałam się coraz dalej i dalej, aż w końcu porwał mnie pewien Ślązak i wywiózł na południe :) Kiedy tęskno mi za błękitną wodą, Romek zabiera mnie nad śląskie jeziora. To nie to samo, ale pomaga ukoić tęsknotę. Skrzek mew, północny wiatr, zapach jodu... tego nie da się oszukać, ani podrobić :)







I to byłoby na tyle. Zobaczyliście już 50 moich twarzy. Teraz Wasza kolej, chętnie zobaczyłabym taką serię u Was na blogach :) Kto się podejmie zadania?
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. Ja niestety zasmarkana muszę przeżyć 12 h w pracy... byle do wieczora!!!

12 komentarzy:

  1. Ależ zazdroszczę, kocham polskie morze, najbardziej wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi, w końcu stałam się prawdziwą blogerką :DD
    nie wiedziałam, że nie jesteś rodowitą Ślązaczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ojciec Poznaniak a mama z radomskiego... więc ja jestem ogólnie geograficzny misz masz.

      Usuń
  3. Ależ z Ciebie uśmiechnięta kobietka ;) Polskie morze jest piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne zdjęcia :) ja chce juz wakacje ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, rozumiem twoją miłość do morza. Moja nie wrodzona, ale też wielka.

    OdpowiedzUsuń
  6. W poszukiwaniu dobrych rad dotyczących powstrzymania wypadania włosów, trafiłam zupełnie przypadkowo na twojego bloga i pomyślałam sobie, że to był szczęśliwy przypadek :) Po pierwsze dlatego, że mieszkam w małym mieście na Śląsku, po drugie od 21 lat jeżdżę do Władysławowa na wakacje i to miasto uważam za swój drugi dom :) To jest moje miejsce na ziemi :) Po trzecie chłonę wszystkie twoje posty dotyczące włosów. Pozdrawiam, Kasia ze Śląska.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje i ciekawie prowadzony blog tak trzymac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam wciąż na kolejny wpis.
    środki dezynfekcyjne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.