Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

Zakupy odzieżowe przez internet


Czy robicie zakupy w sieci? A zdarza się Wam kupować ciuchy?
Kiedyś byłam zwolenniczką zakupów tradycyjnych, w normalnych sklepach - gdzie ciuch przed zakupem mogę dotknąć, przymierzyć, obejrzeć z każdej strony. Jednak wszystko się zmienia, popularność sklepów internetowych rośnie, cieszą się coraz większą renomą i uznaniem.

Dlaczego zakupy przez internet się opłacają?
Produkty sprzedawane przez internet są (z reguły  tańsze, gdyż sklepy internetowe mają znacznie mniej kosztów niż sklepy tradycyjne. 
Dlaczego?
  • nie płacą wysokich opłat za użytkowanie lokalu,
  • nie muszą mieć dostępnych wszystkich towarów, a jedynie te najbardziej popularne (najczęściej dokonują zakupów w hurtowniach dopiero, gdy mają zamówienie od klienta)
  • mogą ograniczyć koszty pracownicze
  • najczęściej produkty kupowane przez internet są tańsze nawet po uwzględnieniu opłat pocztowych.
Oczywiście to, że zakupy przez internet zazwyczaj się opłacają, nie oznacza, że jest tak zawsze.

Ja też coraz częściej jestem klientką wirtualnych sklepików. Oszczędzam czas i pieniądze - chociaż nie zawsze jestem zadowolona. Ciuchy na wieszakach, czy manekinach często prezentują się zupełnie inaczej na moim ciele.
Są także udane zakupy, po których stwierdzam, że taka metoda zakupów jest jak najbardziej dla mnie :)

Polecam Wam sklep z odzieżą rodem z Japonii :) -> Japan Style
Kupę lat temu kupiłam tam bluzkę z bufiastymi rękawami, która do teraz mi dzielnie służy w pracy i nie tylko ;) Ten zakup uważam za jak najbardziej udany :) Bluzka jest elegancka i jak najbardziej w moim stylu - jednak nie wyglądam w niej tak fajnie jak pani z obrazka, nie wyszczuplił mnie aż tak bardzo :P :P Materiał dobry - wszystko ładnie wygląda po tych 4 latach, mimo, że ciuchy piorę w pralce. Nic się nie rozciąga - a to mnie cieszy, gdyż bluzka jest lekko elastyczna.





I dwie szybkie "samojebki" - jak będę miała więcej czasu zastąpię je bardziej profesjonalnymi :P


A jeśli chcecie kupić coś swoim mężczyznom - zapraszam tutaj -> Sklep z Odzieżą Męską.

Powiedzcie mi jak wyglądają Wasze zakupy - wolicie kupować "normalnie", czy wirtualnie? Często jesteście niezadowolone z zakupów?

22 komentarze:

  1. ja ostatnio tylko kosmetyki kupuję przez neta.
    Fajna orginalna bluzka. chciałabym zobaczyć jak wygląda na Tobie,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dzisiaj zrobić zdjęcie - ale wychodziłam koszmarnie ;P Postaram się ją dołączyć do posta - póki co szykuję się do pracy :D

      Usuń
  2. mam taką bluzkę już z 2 lata jakiś czas temu było pełno na allegro takich bluzek i w różnych zestawieniach kolorystycznych

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, jak ja sie dorwę do internetu to kupuje tonę ciuchow i pozniej czekam na paczki tylko, zakupy przez neta sa zguuubne :D piekna na twoja bluzka!
    bierzesz moze udzial w mojanowafigura.pl/blogerki? Bedziesz cos pisac na temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam o tej akcji, nie biorę udziału ;/ także nic pisać nie będę :P

      Usuń
  4. Bluzka baardzo ładna (: Pasuje Ci!
    Jeżeli chodzi o zakupy, to jestem zwolenniczką tradycyjnych.
    Bądź co bądź, to rozrywka nie do zastąpienia :D
    Ale z braku czasu zdarza mi się kupować przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzka, sama lubię kupować rzeczy typu Japan Style :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko :D kiedyś dla nich pisałam i dostałam fajną chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaka ładna ;p Lubię takie eleganckie bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) ja generalnie jakoś sceptycznie jestem nastawiona do Japan Style. Ale bardzo chętnię kupuję te wyprodukowane w polsce. np tutaj www.krakowiankasklep.pl pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zakupy przez internet, jest szybciej :D I nie ma kolejek. Ostatnio kupiła buty na schaffashoes ;) Teraz mają fajne promocję: http://schaffashoes.pl/sale

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie znam żadnej kobiety, która nie lubiłaby zakupów odzieżowych i nawet te robione przez internet sprawdzają się znakomicie. Ja bardzo chętnie nawet dla mojego męża zamawiam różną odzież z http://pl.aliexpress.com/category/100003070/men-clothing.html?switch_new_app=y i jestem przekonana, że takie zakupy to dla mnie jest bardzo fajne wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Samo kupowanie przez internet to jest to co chyba kobiety lubią najbardziej. Tym bardziej, że dziś jest wiele dostępnych sklepów www w których bez najmniejszego problemu możemy zrobić zakupy odzieży czy bielizny. Ja jestem wielką zwolenniczką takich zakupów i jeżeli tylko mam czas to jak najbardziej korzystam z takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie ja także lubię robić zakupy przez internet i często je robię. Również sam prowadzę sklep internetowy i korzystam z opcji szybkiej paczki https://www.sendit.pl/blog/szybka-paczka która jest świetnym rozwiązaniem. Jestem zdania, że jak najbardziej warto jest dostać szybko oczekiwaną przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu przez internet najwygodniej się kupuje i w dodatku można zaoszczędzić czas i pieniądze. To drugie to wówczas gdy korzysta się na przykład z programu cashback na net-pocket. Tam każdy sklep zwraca część pieniędzy za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie wiem, jaki wybrać rozmiar, dlatego muszę przyznać, że wolę zakupy stacjonarne, aby wszystko sobie poprzymierzać. Najwięcej czasu na zakupy mam właśnie w niedzielę, więc muszę polować na to, kiedy są niedziele handlowe. Na stronie https://blix.pl/promocje/niedziele-handlowe/ można znaleźć o tym informacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście bardzo kubie zakupy przez internet. Kupiłem ostatnio bardzo fajne wizytowe buty oraz jedną parę sneakersów i jest bardzo z nich zadowolny. Moim zdaniem wygodniej i szybciej jest zamawiać odzież bądź buty przez internet niż stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.