Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

Jesienna herbata blogerska - było fantastycznie!



12 października, w Katowicach, w kawiarni Coffee Heaven, odbyło się spotkanie kilku śląskich blogerek. Nigdy wcześniej nie uczestniczyłam w takim spotkaniu, dlatego szalenie się ucieszyłam, że będę mogła tam być :) Organizatorka Kasia zadbała o szczegóły, dostałyśmy osobną salę, plakietki z imionami (lub pseudonimami) i pyszną kawę. I tak zaczęło się spotkanie.


Dziewczyny od razu wyłożyły swoje kosmetyki na stół i zaczęły się wymieniać. Chętnie oddawały produkty, które im nie przypasowały. Opowiadały co w tych kosmetykach jest "nie tak", dlaczego nie chcą ich używać. Ok 15:30 odwiedziło nas dwóch panów z firmy Tomil, którzy opowiadali o produktach swojej firmy i wręczyli nam po siatce upominków.



To właśnie firma Tomil zasponsorowała nasze kawusie, bardzo, bardzo dziękujemy!


Później zrobiło się już całkowicie luźno. Rozmawiałam z Asią o ciężkiej współpracy z pewna firmą kosmetyczną, z Anią o pisaniu artykułów dla innych firm, pośmiałam się z Jusią i Alicją. Spotkanie miało być bezprezentowe, jednak Kasia po raz kolejny mile nas zaskoczyła - i ledwie dotarłam do domu, obładowana jak Rumun ;P

Tutaj krótka fotorelacja :

  
 




Niestety po 18-tej musiałam "spadać" na pociąg, czas tak szybko popłynął - chętnie bym jeszcze została. Czekały na mnie Koleje Śląskie do Gliwic ;P


Sponsorami spotkania byli :



A każda z nas otrzymała...




 
 
 
  
  
 



Fajnie było Was wszystkie poznać! Mam nadzieję, że moje pierwsze spotkanie nie będzie ostatnie... Spędziłam na prawdę cudowne sobotnie popołudnie!












6 komentarzy:

  1. Do zobaczenia, Gosiu, Również dziękuję za miłe popołudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to dobrze, że było to spotkanie, ponieważ bloSilesia okazało się zbyt krótkie abyśmy mogły się poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że spotkanie Ci się podobało i że będziesz miała ochotę uczestniczyć w kolejnych. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło wiedzieć, że PoradyHerbaty wypływają prosto z Gliwic :) - mojego rodzinnego miasta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.