Nie wyrażam zgody na kopiowanie i przetwarzanie moich zdjęć oraz umieszczanie ich na innych stronach bez mojej wiedzy i przyzwolenia.
Zapraszam wszystkich do czytania, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Herrbata pisze na wiele tematów, a jej "PORADY HERRBATY" to blog o włosach, zdrowiu i urodzie! Znajdziesz tu wpisy o tym jak dbać o włosy, zdrowo się odżywiać i pielęgnować piękno :) Zapraszam!

Obserwatorzy

Rozmowa z ANWEN :)

Anwen raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Ania jest młodą i piękną dziewczyną, autorką popularnego bloga "Jak dbać o długie włosy". Prowadzi go zaledwie trzy lata a zdążyła już zdobyć zaufanie wielu Polek. Dla wielu młodych dziewczyn jest wyznacznikiem "włosowej pielęgnacji". Czytelniczki zawierzają jej nie tylko problemy włosowe ale także w innych sprawach urodowych i kosmetycznych. Anwen chętnie poświęca im swój czas - odpisuje na maile, opisuje problemy na swoim blogu. Pielęgnacja włosów to jej pasja i spełnia się pisząc i doradzając innym w tym temacie.
Miałam okazję zapytać Anię o parę rzeczy :) Zapraszam do lektury!



Jaki jest Twój ulubiony szampon i odżywka do włosów?
W chwili obecnej mam dwa ulubione produkty do mycia :) Pierwszym z nich jest czarne mydło Babuszki Agafii, o którym jeszcze nie zdążyłam na blogu napisać, ale na pewno pojawi się w serii 'Ulubieniec miesiąca', a drugim szampon naprawdę nadający włosom objętość z Yves Rocher (Volume). Co do odżywek to ciężko wskazać jedną, bo moje włosy lubią różnorodność, ale po wycofaniu ze sprzedaży odżywki wygładzającej z olejem babassu Isany, jedyną, którą kupuję regularnie jest balsam na kwiatowym propolisie również Babuszki Agafii.

Jeśli chodzi o włosy, jakie były trzy największe grzechy jakie popełniłaś?
Trwała, trwała i rozjaśnianie :) W takiej kolejności i robione jedno po drugim mniej więcej w ciągu pół roku. Po tym moje włosy były naprawdę maksymalnie zniszczone. Łamały się przy najmniejszym dotknięciu, a mokre ciągnęły jak guma. Wyglądałam jakbym miała na głowie mop ;)


Czy chciałabyś mieć inny kolor włosów? Jaki?
Chciałabym mieć naturalnie czarne by nie musieć ich tak często farbować ;)

Czemu według Ciebie pielęgnacja włosów jest tak ważna?
Bo bez niej tylko nieliczni z nas cieszyliby się pięknymi, zdrowymi włosami, a nie ma nic bardziej kobiecego i dodającego uroku jak zadbane, choć niekoniecznie długie włosy.

Ile czasu na dzień poświęcasz swoim włosom?
Myślę, że tyle ile każda przeciętna kobieta :) a nawet mniej, bo ja swoich włosów nie muszę codziennie stylizować by wyglądały dobrze. Dziennie jest to może z 10 minut :)


Największy problem jaki miałaś z włosami?
Wypadanie, z którym borykam się regularnie do dzisiaj. Niestety, żeby całkowicie pozbyć się tego problemu musiałabym przestać farbować włosy, a w moim przypadku to niemożliwe :) Nie czułabym się sobą w innym kolorze włosów, a już na pewno nigdy nie wróciłabym do naturalnych ;)

Wiem, że dla niektórych to brzmi śmiesznie, ale to co moim zdaniem jest najważniejsze w pielęgnacji włosów i co doradzam każdemu to pokochaj swoje włosy :) Zaakceptuj je takimi jakie są i zamiast na siłę walczyć by były 'idealne' naucz się podkreślać to co w nich najpiękniejsze :))

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O co zapytałybyście Anwen, jakbyście miały możliwość rozmowy?


Aniu, dziękuję Ci za odpowiedzi - a Was zapraszam na http://www.anwen.pl/ ;) Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Często marzę o tym aby mieć możliwość porozmawiania z innymi blogerkami w rzeczywistości, dlatego tak bardzo zazdroszczę dziewczynom spotkań blogerek :) Chociaż pewnie znając mają tchórzliwą naturę nabrałabym wody w usta ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzy mi się spotkanie z blogerkami i rozmowa o wszystkim co przyjdzie do głowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdanie z tym ile czasu Anwen poświęca włosom powinno być podkreślone,bo niektórzy spoza włosowych kręgów pierwsze co to zarzucają nam właśnie spędzanie całych dni na czesaniu, układaniu, odżywianiu włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat z Anią bardzo często rozmawiam z tym, że... prawie w ogóle nie rozmawiamy o włosach :) Bardzo się polubiłyśmy, spotkałyśmy się też na żywo ::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że ona też popełniała włosowe grzechy, ma się mniejsze poczucie winy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo jakie profesjonalne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Anwen jej.bloga i porady :) fajny wywiad! :) ten szampon z YR tez luuubie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podejrzewam, że zapytałabym ją o to, ile razy miała ochotę ściąć włosy :P Mnie często ochota na krótkie nachodzi, gdy męczy mnie pielęgnacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że odkąd wpadłam we włosomaniactwo to nigdy nie miałam ochoty ścinać na krótko :) podciąć tak, ale obciąć nigdy ;)

      Usuń
    2. A teraz Anwen chce wrocic do naturalnego koloru. Nigdy nie mow nigdy;)

      Usuń
  9. no nie oszukujmy się ale gdyby nie Anwen to moje włosy prawdopodobnie nie wyglądałyby tak dobrze jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anwen to moje pierwsze guru ;) Zaczęło się od wizaż.pl, potem Anwen a teraz mam włosy jak człowiek ;)
    O co bym chciała zapytać? Hmmm nie wiem ale mogę na lody zaprosić, bo z tego co się orientuję Anwen pochodzi z moich okolic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Wasze słowa są dla mnie baaaardzo ważne!
Proszę o nie zostawianie SPAMU - takie komentarze będą usuwane.